Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ ΠΟΛΕΜΟΥ

Μου είχε κάνει εντύπωση μια γελοιογραφία χωρίς λόγια του Αρχέλαου που είχα δεί σ'ένα περιοδικό. Έδειχνε έναν "πιτσιρικά" στην καθ'ημάς καθομιλουμένη (ή "καλντερίμ¨τουρκιστί) να προπορεύεται ενός περιπλανόμεντου τζαμτζή και με μία σφεντόνα να σημαδεύει τα τζάμια των σπιτιών. Ο τζαμτζής τον ακολουθούσε και διαλαλούσε την αφεντιά του κράζοντας ΤΖΑΜΤΖΗΗΗΣ... Θα αυτοεξηγηθεί παρακάτω το γραφόμενο...
Άκουσα στις ειδήσεις τον οχτώ δήλωση Γερμανού αξιωματούχου : "δε θα πληρώσουμε εμείς τα λάθη των Ελλήνων". Δεν γνωρίζω που μπορεί να αποβλέπει μια τέτοια δήλωση, σίγουρα θα υπάρχει επιδιαιτητική σκοπιμότητα. Και αυτό διότι ξέχασε οτι μέσα στα λάθη μας υπάρχει η δική τους SIEMENS, το C4I(Σι-μ- Φορ Αϊ). Τα πλαγιόλαμνα υποβρύχια που μας πούλησαν και δεν ξέρω τί άλλο, όπως ενδεικτικά τα κίνητρα που παρέχει η πατρίδα μας για να εισάγουμε ΤΖΙΠ και άλλα πολυτελή αυτοκίνητα γερμανικής κατασκευής, συμβάλλοντας έτσι στην ανόρθωση της οικονομίας της και στην καταβαράθρωση της δικής μας εν μέσω διεθνούς κρίσης, τα αίτια της οποίας σίγουρα δεν είναι Ελληνικά. Όταν υπάρχει μια διαμάχη μεταξύ δύο κρατών αυτοδιορίζεται ένας ή και περισσότεροι επιδιαιτητές που με το κύρος τους που απορρέει από τη δύναμη της που απορρέει από την τεχνολογία της προσφέρουν τις καλές τους υπηρεσίες ώς ΑΣΠΟΝΔΟΙ ΦΙΛΟΙ, έναντι ανταλλαγμάτων πολιτικοοικονομικών. Όταν μάλιστα είναι και οι εξοπλιστικοί τροφοδότες, τότε έχουν κάθε συμφέρον η διαμάχη να διαιωνίζεται για να παρέχουν αδιάλειπτα τις καλές τους υπηρεσίες. Ξεχνά ο κύριος ότι το θαύμα της Γερμανικής ανόρθωσης εν πολλοίς ωφείλετο στην παντελή έλλειψη στρατιωτικών δαπανών για πολλά χρόνια και ένα απο τα αίτια της δικής μας κατάρρευσης είναι και οι υπέρογκες στρατιωτικές δαπάνες και εξοπλισμοί που αγοράζουμε από τους επιδιαιτητές συμβάλλοντας έτσι στην δική τους ευημερία και στη δική μας κακοδαιμονία. Αλλά τί να πεί κανείς όταν απονέμεται το ΝΟΜΠΕΛ ειρήνης στην κεφαλή εκείνου του κράτους που την επιβάλλει με πολεμικά μέσα. Κάτι σάπιο θα υπάρχει στο βασίλειο του DNA μας λέω παραφράζοντας τον ΣΑΚΑΙΣΠΗΡΟ.
aVax 19+5

Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009

Η μετάλλαξη

Απο παράθυρο της TV, άκουσα τον γραμματέα της αυτοπεσούσης κο Τ. να λέει ότι η ιδεολογία της κεντροσυντηριτικής παράταξης όπως αυτοαποκαλείται (έχει ειπωθεί εξάλλου το "στην ΕΛΛΑΔΑ είσαι ό,τι δηλώσεις") έχει σφραγισθεί στο συνέδριο της Χαλκιδικής και όλοι οι κομματικοί παράγοντες μπορούν να συζητούν μόνο για τακτικές και στρατηγικές.
Οποία αφέλεια κύριε γραμματέα καταψηφιστήκατε για την εφαρμογή στην πράξη της μεσοφιλελεύθερης ιδεολογίας και όχι για τακτική ή στρατηγική που εφαρμόσατε.
Ο αείμνηστος για τους περισσότερους εθνάρχες, είχε κατηγορηθεί για σοσιαλμανία ώς ιδρυτής της νέας παράταξης δεν είχε καμία σχέση με την τάση του ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ που υπήρχε ώς σταγονίδιο (η λέξη σταγονίδιο να θυμίσω πως είχε ειπωθεί από παλαιό βαρώνο της παράταξης σας) μέσα στον σκληρό πυρήνα αλλά δεν εκδηλώνονταν λόγω της ισχυρής χαρισματικής και προπαντός αποτελεσματικής προσωπικότητας για τους "περισσότερους" ΕΘΝΑΡΧΗ.
Αυτός είχε συνδιάσει τα αποτελεσματικά στοιχεία του ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ με τους κανόνες και αρχές της λεγόμενης λαϊκής δεξιάς. Το επικοινωνιακό χάρισμα του εκπεσόντα αρχιθεσμικού που χρησιμοποιήθηκε σαν πανάκεια για θεραπία πάσης νόσου και μαλθακίας δεν ήταν αποτέλεσμα μόχθου, απλώς το διαθέτει. Χρειάζονταν και το χάρισμα της διορατηκότητας και προοαρατικότητας κατά ΕΦΡΑΙΜ το οποίο δυστηχώς λείπει. Θα χαρακτήριζα ώς πατροκτονία τη μετάλλαξη της φιλοσοφίας του ΕΘΝΑΡΧΗ ώς προς την ιδεολογία και θειοκτονία ώς προς την συγγένεια.
Κλείνω το σχόλιο μου με ένα τμήμα της ΓΚΙΤΑ:
"Για να κρίνετε τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου, μή παίρνετε υπ'όψη σας τις μεγάλες του πράξεις (εν προκειμένω 3 εκλογικές νίκες). Κάθε ανόητος είναι ικανός να γίνει ήρωας, την μία ή την άλλη στιγμή (εν προκειμένω λόγω ονόματος και συγκηρίας). Παρακολουθείτε όμως έναν άνθρωπο όταν εκπληρώνει τις πιό συνηθισμένες του πράξεις. Αυτές θα μας δείξουν τον αληθινό χαρακτήρα. Οι μεγάλες ευκαιρίες ανυψώνουν ακόμα και τους "αναποτελεσματικούς". Ο αληθινά όμως μεγάλος άνθρωπος, είναι μεγάλος στην πιό συνηθισμένη καθημερινή ζωή..."
Το αφιερώνω εκτός από τον αυτοπεσόντα αρχιθεσμικό και στον ανυψωθέντα νέο. Συμπληρωματικά, θα έλεγα και προς τους εκλέκτορες του νέου αντιθεσμικού.
aVax 19+5

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Ο ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ

ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ.ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΤΟΝ ΙΜΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η ΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΩΝ ΤΡΕΝΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ.

ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ( ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ)ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΛΟΓΟΣ Ε Κ Σ Υ Γ Χ ΡΟ Ν Ι Σ Μ Ο Σ!!!ΩΣΤΕ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ.

Η ΦΘΟΡΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΤΕ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΛΑΘΗ,ΣΕ ΚΑΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ Η ΑΝΕΠΑΡΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ,ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ.

ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ.ΣΑΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙ ΠΟΤΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ.ΕΤΣΙ Ο ΠΑΛΙΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ.......



AVAX 19+5

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΙ Η ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΝ

ΣΤΗΝ ΙΝΔΟΥΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΜΠΡΑΧΜΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ 10000 ΓΗΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΝΥΧΤΑ.ΩΣ ΠΟΣΟΣΤΟ ΟΜΩΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ.ΣΑΝ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΦΕΤΙΝΟΥ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΤΩΝ 50-60 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΕΠ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ Ο ΠΡΩΤΟΘΕΣΜΙΚΟΣ.Α Ν Α Κ Ο Υ Φ Ι Σ Τ Η Κ Α Μ Ε !!!!

ΑΦΟΥ ΕΝΩ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΑΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ,ΜΕΙΩΣΑΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ

Λ Ο Γ Ι Σ Τ Ι ΚΑ !!!!

ΟΤΑΝ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΕΠ ΑΠΟ ΕΙΣΡΟΕΣ ΔΑΝΕΙΚΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ,Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ,Η ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ, Η ΕΣΤΩ Ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ...ΠΩΣ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΕΠ;;;;;;;;;

ΤΟ ΕΦΕΥΡΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΕΠ ΕΜΕΙΝΕ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΚΑΙ ΜΕ ΑΜΗΧΑΝΙΑ. ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟΘΕΣΜΙΚΟ.

ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΕΠ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΥΞΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ;

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ.ΜΑ ΗΤΑΝ ΗΔΗ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗ!!!!ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΑΡΚΕΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΜΗ ΤΗΣ!!!

ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΤΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ Η ΠΡΟΣΔΟΚΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΟΦΕΛΗ ΩΣ ΠΑΙΚΤΗΣ Η ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ.

ΚΑΙ ΠΑΡΑΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΣΑΒΕΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΜΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΡΙΨΟ-ΚΙΝΔΥΝΟΣ.ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΖΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ.ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝ.ΑΦΟΥ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΗ!!!



AVAX 19+5

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΝΤΙΝΤΙΡΙΓΚ

ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ Η ΕΡΓΟΔΟΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ.ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟ.ΟΜΙΛΗΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣΦΑΤΟ!!!
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ;;;ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ;;;ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΥΧΟΝ ΕΧΕΙ;;;
ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ ΤΗ ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ.ΑΥΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ.ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΙΤΑΣ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΣΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΛΙΣΤΑ.
Η ΑΠΟΛΙΘΩΜΕΝΗ ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟ.ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΝΕΕΣ ΤΑΞΕΙΣ.ΠΟΥ Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΑΣ ΤΙΣ ΑΦΗΝΕΙ ΠΑΓΕΡΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΣ!!!
ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΟΥ 7% ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ!!!
ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΝΓΚΕΛΣ "ΑΝΤΙΝΤΙΡΙΓΚ".Σ ΑΥΤΟ Ο ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΕΠΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ ΤΩΜ ΦΥΣΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΤΣΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ,ΤΑΞΙΚΗΣ,ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΛΗΣ.Η ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΣΕΣ ΠΟΥ ΕΝΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ ΔΟΣΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΤΣΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΙΤΙΟΚΡΑΤΙΚΟ.
ΞΑΝΑΜΕΛΕΤΕΙΣΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΝΤΙΡΙΓΚ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ .ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟΛΙΘΩΜΕΝΕΣ ΥΠΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ.
ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ,ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ.ΠΟΥ ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΥΤΗ ΑΠΟΛΙΘΩΜΕΝΗ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΟ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΑΣΜΑ ΜΕ ΛΙΝΑΡΟΣΠΟΡΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΣΑΜΑΝΟΥΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ!!!ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΑΜΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΘΕΛΑ ΤΟΥΣ -ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ- ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΠΕΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΤΟΥ 7%!!!!
ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΛΕΞΙΓΡΙΦΟ ΣΑΝ ΜΑΝΤΑΛΑ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΓΚΛΑΒΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΑΝΘΑΣΤΗ ΠΑΠΙΣΑ...(ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝΑ-ΚΟΗ ΣΑΣ ΤΟ ΤΑΜΤΑΜΚΟΥ-ΚΟΥΕ ;;;)ΣΑΝ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟ;;;


AVAX 19+5

ΜΑΚΡΥΚΩΣΤΑΙΟΙ ΚΑΙ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΔΕΣ Η ΜΑΚΡΥΓΙΩΡΓΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΟΝΤΟΚΩΣΤΑΙΟΙ

ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΩΣ ΘΥΜΟΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΚΟΝΤΟΚΩΣΤΑΙΟΙ ΚΑΙ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΔΕΣ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑΧΕΡΙΑΖΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΞ!!!
ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΞΚΟΜΙΣΕΡ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.ΩΣΤΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΥ ΤΟΠΟΥ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗ ΛΑΙΛΑΠΑ.
ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΤΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΕΧΟΥΜΕ...ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ...ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΣΕ ΕΧΩ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΧΕΡΙΑΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΧΥΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΕΡΓΟ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ( ΣΥΝ- ΕΡΓΟ ).
ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ...ΑΦΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ -ΦΑΓΩΜΕΝ ΠΙΩΜΕΝ ΑΥΡΙΟ ΓΑΡ ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΜΑΣΤΕ-.ΔΙΔΑΞΤΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΣΤΟ ΛΑΟ!ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ!!!
ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΜΙΣΕΡ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ!!!ΜΑ ΚΥΡΙΕ ΚΟΜΙΣΕΡ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΑΣ ΚΑΤΙ Η ΠΟΝΑΕΙ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ Η ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ.ΚΑΙ ΕΝ ΠΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!ΕΤΣΙ ΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΚΛΙΜΑ.ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ Σ Υ Ν Ε Ν Ε Σ Η.
ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΟ.ΑΝ Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΙΟ ΑΣΥΜΦΟΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΑΤΟΜΙΚΙΣΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΣΑΣ!!!


AVAX 19+5

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΔΟΚΤΩΡΑ ΠΑΥΛΩΦ

ΑΚΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟΝ ΚΟΜΙΣΕΡ ΠΑΥΛΩΦ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΩΡΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ DNA ΤΟΥ ΑΡΧΙΘΕΣΜΙΚΟΥ.
ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ -ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΣΥΝΩΝΥΜΙΑΣ- ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΠΑΥΛΩΦ ΜΕ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΚΛΗΤΑ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΑ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ.
ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΜΑ ΣΕΡΒΙΡΕ ΠΛΟΥΣΙΟ ΜΕΝΟΥ ΣΑΝ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΤΙΚΟ ΣΕΜΝΟΤΑΠΕΙΝΟ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΤΟΥ ΦΕΡΕΛΠΙΔΟΣ...ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΤΟ ΧΑΨΕ,ΝΑ ΤΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟ!!!
ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΜΑ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΕΤΡΕΞΕ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΤΙΚΟ ΠΙΑΤΟ.ΠΑΣΠΑΛΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ...
ΤΟ ΞΑΝΑΕΦΑΓΕ!!!
ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥ ΚΑΛΕΣΜΑΤΟΣ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΗΤΑΝ ΧΩΡΙΣ ΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΝΤΕΛΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗΣ...ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΔΕΝ ΕΦΑΓΕ!!!
ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΩΡΩΝ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ.ΚΑΜΙΑ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ.ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ!!!
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ΝΑ ΖΗΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΩΠΗ ΕΝΤΟΛΗ ΔΙΧΩΣ ΝΩΠΕΣ ΔΑΦΝΕΣ ΙΣΧΥΕΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΟΤΑΝ ΚΡΑΖΕΙΣ "ΛΥΚΟΙ ΣΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ".ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!!
ΣΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΩΡΩΝ ΑΝ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΕΙΧΕ ΣΕΜΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΓΕΛΑΓΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ.
ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΝΕΑ Α Τ Α Κ Α ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Σ Υ Ν Θ Η Μ Α ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΞΑΝΑΠΕΙΣΕΙ!!!
ΙΣΩΣ ΟΙ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΜΟΝΟ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
ΙΣΩΣ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΝΕΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΠΡΩΤΟΘΕΣΜΙΚΟΥ,ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ.
ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΑΚΤΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΔΕ ΘΕΡΑΠΕΥΟΝΤΑΙ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.
ΤΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΑΚΟΥΣΟΝ ΜΕΝ ΠΑΤΑΞΟΝ ΔΕ ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ.


AVAX 19+5

Τρίτη 25 Αυγούστου 2009

OI ΠΥΡΑΤΕΣ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ

Στα παλιά χρόνια, οι προβλεπτική συντεταγμένη κοινωνία για να προστατευθεί από επιδρομείς είχε εφαρμόσει μια αποτελεσματική μέθοδο. Σε υψηλούς πύργους, υπήρχαν παρατηρητές σε 24ωρη βάση και όταν πλησίαζαν πειρατές, έπαιρναν ανάλογα μέτρα. Όχι κατάσβεσης του προβλήματος αλλά πρόληψης του. Σήμερα οι πυρατές, είναι εντός των τειχών. Οι διόπτρες αν υπήρχαν σήμερα έπρεπε να κατοπτεύουν δγια τον κίνδυνο των εσω-πυρατών. Γράφω το κείμενο σε ξενοδοχείο της Ρόδου. Στην σημερινή εξόρμηση που έκανα, παρατήρησα κατά την διαδρομή στις αντιπυρηκές ζώνες τα δένδρα να ενώνονται στις κορφές τους. Δεν έπρεπε να είναι κλαδεμένα για ευνόητους λόγους? Χρειάζεται και η συντηριτική πρόληψη.
Άκουσα από τον αξιοσέβαστο ΑΡΧΙΚΟΜΙΣΕΡ να βεβαιώνει ότι πλέον το νομικό πλαίσιο είναι δρακόντιο για την προστασία των δασών. Άρα το προηγούμενο "ΕΜΠΑΖΕ". Νομίζω πάσχουμε σαν κοινωνία από δρακόντια εφαρμογή των υφιστάμενων νόμων. Ίσως λείπει ο νόμος που εποπτεύει την εφαρμογή των νόμων. Ίσως μια ανεξάρτητη αρχή με εξουσία τουλάχιστο σαν αυτή των προσωπικών δεδομένων που λειτουργεί υπέρ δικαίων και αδίκων. Αυτό διότι τα κοινωνικά δικαιώματα, πρέπει να είναι πάνω απο τα προσωπικά, και όχι το αντίθετο. Εκτός εάν ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο, με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό. Άκουσα ότι βρέθηκαν έξι μηχανισμοί με γκαζάκια. Άρα, ο εμπρησμός είναι δεδομένος. Κατά πως φαίνεται, αυτοί οι υπάνθρωποι έχουν εφεύρει την πυροσοφική λίθο των αλχημιστών, και μετατρέπουν το χώμα των δένδρων σε χρυσάφι. Αυτο σαν κοινωνία, δεν θα το επιτρέψουμε.
aVax

ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ Η ΝΑ ΜΗ ΖΕΙ.....

ΝΑ ΤΑ ΚΑΨΟΥΜΕ Η ΝΑ ΤΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ;;;;;ΙΔΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΑΠΟΡΙΑ....
Η ΔΕΥΤΕΡΗ....ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ.....
ΠΟΤΕ ΞΕΡΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ;;;;;ΟΤΑΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ Η ΟΤΑΝ ΚΟΒΕΤΑΙ;;;;;

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ.ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΖΩΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΞΑΝΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ!!!! ΣΩΖΕΤΑΙ!!! ΣΩΖΕΤΑΙ!!!

ΑΝ ΚΑΕΙ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΤΕΥΤΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΕΝΔΡΟΚΟΜΙΑΣ ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΦΥΤΡΩΣΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ Ο Ι Κ Ο Π Ε Δ Ο Φ Α Γ Ι Α Σ !!!!!
ΝΟΜΙΖΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΔΕ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ !!!!

Η ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΗ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΟΥ ΔΑΣΗΛΑΤΗ ΑΝΕΜΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΕΤΩΝ!!!ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ BOSSES ΚΑΛΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΑΟΡΑΤΕΣ ΟΥΤΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΟΙ Β Ι Λ Α Ρ Ε Σ ΠΟΥ ΞΕΦΥΤΡΩΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΜΜΕΝΑ!!!
ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΨΥΧΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΥΘΥΝΟΦΟΒΕΣ ΔΙΚΙΟΛΟΓΙΕΣ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ. ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
ΟΜΩΣ Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΙΤΟ ΗΘΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ Ο Λ Ω Ν ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΘΕΜΙΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ Ε Λ Α Χ Ι Σ Τ Ω Ν !!!!ΟΠΟΙΟΙ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ.ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ.

AVAX 19+5

Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

ΛΟΥΜΠΕΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΑΔΑ (ΤΡΙΧΕΣ)

Ένας εκλειπών πολιτικός με μεγάλο όνομα, είχε μιλήσει για "σταγονίδια" που ενυπήρχαν στο σύστημα εξουσίας. Στο φιλοσοφικό λεξικό, αναφέρονται ώς "εισοδιστές" και σε μιά άλλη πολιτική κουλτούρα ώς "ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΕΣ".
Έχουν ένα κοινό γνώρισμα, δεν τους γνωρίζουμε, είναι καμουφλαρισμένοι στον φορέα αποστολής τους. Όταν το επιβάλλει το συμφέρον των "ΒOSSES" που τους κρυπτοπατρωνάρουν, τότε εκδηλώνονται και με την ηθική εξουσία που εντωμεταξύ απέκτησαν, προσπαθούν να προσφέρουν την εκδούλευση τους.
Η όψιμη μέχρι αποσύνθεσης αναφορά βουλευτή του ΣΥΝ, ότι του επροτάθει λάδωμα πρό MILLENIUM - χωρίς να το καταγγείλει-, πιστεύω δεν είναι ούτε αθώα, ούτε χωρίς λόγο.
Τη στιγμή που το δικομματικό σύστημα εξουσίας τραντάζεται και λεκιάζεται από μίζες και λαδώματα, ήρθε σαν σωσίβια σαμπρέλλα η ατεκμηρίωτη αναφορά- καταγγελία για λάδωμα και άλλου φορέα πρό εικοσαετίας. Έτσι, η δικομματική κρίση γίνεται τρικομματική, ίσως και ΤΕΤΡΑΚΤΥΑ.
Τώρα που έπεσε ο "φερετζές" και τα "μουστάκια", φάνηκε το πρόσωπο της εκδούλευσης. Από εδώ και πέρα η ευθύνη του φορέα που τον εμπιστεύτηκε, θα είναι ανάλογη με το τί θα πράξει, δηλαδή αν θα έχει συνευθύνη ή θα διαχωρίσει έργο την θέση του.
aVax 19+5

Τρίτη 18 Αυγούστου 2009

ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΜΕΘΟΔΟΥ ΣΥΜΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΦΟΡΑΪ "C4I"

Υπάρχουν ομόηχες λέξεις με εντελώς διαφορετικό ενοιολογικό περιεχόμενο, που όμως χάριν ΣΑΤΥΡΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ, προκαλούν συνειρμούς και ιλαροτραγική θυμιδία προς τέρψιν των άτερπνων πλέον πολιτών. Πράγματι το ΣΥΦΟΡΑΙ θυμίζει ΣΥΜΦΟΡΑ που έπληξε, αλλά δεν κατέπληξε το Δικοματικό σύστημαπου εμπλέκεται και περιπλέκεται αλλήλοις. Δεν λέω το πολιτικό σύστημα, διότι έτσι άδικα θα υπονοούσα και τους υπόλοιπους. Άκουσα πολλές φορές απο διάσημα και επίσημα χείλη να μιλούν για κρίση του ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ και έτσι συμπεριλαμβάνουν τους πάντες. Η κρίση είναι δικομματική και πιστεύω ανάλογη πρέπει να είναι και η κατάκριση των εκλεκτόρων τους.
Ακόμη, το ΣΥΦΟΡΑΪ θυμίζει την επεξεργασία ΣΑΜΦΟΡΑΪΖ που κάνει το ύφασμα ατσαλάκωτο και να μήν μπάζει. Εδώ έχουμε ομοιότητες και διαφορές. Η ομοιότητα συνίσταται στην ίδια κάψα και οσμή μέχρι δακρύων που προκαλείται από την φορμόλη που χρησιμοποιείται κατά την επεξεργασία του υφάσματος. Εδώ γίνεται υπαινιγμός για την διαπλοκή, όχι του υφάσματος, αλλά των διαπλεκομένων με την ανάλογη οσμή σκανδάλων που προκαλούν. Η διαφορά συνίσταται στο ότι το ΣΑΜΦΟΡΑΙΖ, κάνει το ύφασμα ατσαλάκωτο σε αντίθεση με το ΣΥΦΟΡΑΙ που έχει τσαλακώσει τους εμπλεκόμενους. Ακόμη, ενώ με το ΣΑΜΦΟΡΑΙΖ ΤΟ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΥΦΑΣΜΑ ΔΕΝ ΜΠΑΖΕΙ, οι διαπλεκόμενοι με το ΣΥΦΟΡΑΙ ΜΠΑΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑΧΟΘΕΝ.
Και όπως λέει ο ΛΑΟ ΤΣΕ στο ΤΑΟ "Το μονοπάτι είναι ακίνητο, αλλά αυτό οδηγεί τον οδοιπόρο στο σκοπό του". Παραφράζοντάς τον, λέμε "Η μίζα είναι ουδέτερη, αυτή όμως οδηγεί στην διαφθορά των συνειδήσεων και στην παραφθορά των θεσμών".
aVax 19+5

Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

ΤΟ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΤΟΥ ΖΟΡΟΠΑΝΙΚΑ

Ο ΤΖΟΝ ΜΑΚ ΚΩΛΕΥ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΤΟΥ ΖΟΡΟ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗ ΛΕΓΕΩΝΑ ΤΟΥ ΖΟΡΟ, ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΖΟΡΟ, ΤΟ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΤΟΥ ΖΟΡΟ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.
ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΟ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΤΟΥ ΖΟΡΟ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ.
ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙ Ο ΖΟΡΟΠΑΝΙΚΑΣ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΘΕΣΜΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΑΣΤΙΓΙΟ, ΚΑΤΙ ΘΑ ΥΠΟΝΟΕΙ ΩΣ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΥΠΕΡΣΥΝΤΕΛΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ!!!ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΜΩΣ ΤΙ ΥΠΟΝΟΕΙ.ΕΤΣΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ.ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΜΑΖΟΧΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΜΑΣΤΙΓΩΜΑ,Η ΓΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΖΟΡΟ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΛΕΓΕΩΝΑ,ΠΟΥ ΤΙΜΩΡΗΣΕ ΤΑ ΤΟΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΕΝΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΞΟΑΝΟ(ΝΤΟΝ ΝΤΕΛΟΡΟ) ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΜΕ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ.ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΞΟΑΝΟ, Η ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΤΟ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΘΗΡΙΟΔΑΜΑΣΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΘΗΡΙΩΝ ΕΝΟΣ ΤΣΙΡΚΟΥ.ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΝΑ ΥΠΟΝΟΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΑΛΥΣΟΔΕΜΕΝΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΣ;ΤΟΥΣ ΗΘΙΚΑ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΟΦΣΟΡ;ΤΟΥΣ ΖΙΜΕΝΑΔΕΣ;(ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΗ ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΖΟΡΟ).Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΡΟΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΕΝΑ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΡΟΠΗ (ΠΑΡΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΜΑΣΤΙΓΙΟ) ΥΠΟΤΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ.ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΧΕΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ ΑΛΛΟΘΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΗΤΤΑΣ ΝΑ ΠΕΙ:ΕΓΩ ΣΑΣ ΤΑ ΕΛΕΓΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΓΑΤΕ.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΧΡΗΣΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΝΟΥΜΕ Η ΝΑ ΤΟ ΤΡΩΜΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΜΑΣΤΙΓΙΟ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ!!!

ΥΓ. ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΙΝΙΓΜΟΥΣ ΣΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΡΙΧΑ ΤΡΙΧΙΑ Η ΤΡΙΧΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΧΑ.

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

ΟΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Συχνά πυκνά οι γείτονες ζεϊμπεκοκούμπαροι ΠΑΡΑ-ΒΙΑΖΟΥΝ το από θαλάσσης και αέρος σώμα της ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ και μείς περιοριζόμαστε σε ένα μαζοχιστικό ΑΧ.
Δεν έχω διπλά μάτια για να κρίνω ανάλογα. Σαν απλός πολίτης όμως που εκπροσωπούμαι από τους θεσμικά διαθέτοντες, διερωτώμαι. Δεν θυμούνται την αντίδραση του τελευταίου των μεγάλων των πολιτικών με ΑΡ-ΧΗΓΙΚΕΣ ικανότητες, συνεποικουρούμενος από τον άλλο μεγάλο ΕΘΝΑΡΧΗ με ΑΡ-ΧΗΓΑΤΙΚΕΣ ικανότητες όταν κραύγασε με μια ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΞΑΡΣΗ "ΒΥΘΙΣΑΤΕ ΤΟ ΧΩΡΑ";
Θα έλεγε κάποιος "μετριοπαθημένος" μα τί ζητάς ΠΟΛΕΜΟ;
Θα του απαντούσα ΝΑΙ, ΨΥΧΡΟ ΠΟΛΕΜΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ, ΛΕΚΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ. Στις διακρατικές σχέσεις δεν χωράνε διαπροσωπικά κουμπαριά και ζεμπεκιές. Το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΣΑΛΟΣ ΠΑΣΑΛΩ, εκρούετω μεθερμυνευόμενο, θα πεί ΤΣΑΡΟΥΧΙ ΕΝΑΝΤΙ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ.
Κύριοι κύριοι ΕΠΙΓΟΝΟΙ, ώς προς το όνομα των ΜΕΓΑΛΩΝ παρερμηνεύσατε το "ΒΥΘΙΣΑΤΕ ΤΟ ΧΩΡΑ" και με την ασυννενοησία σας και τον μικροκοματισμό σας ΒΥΘΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.
Εκτός εάν το ομογενοποιημένο παγκοσμιοποιημένο συμφέρον επιβάλλει να είναι πάνω από το ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.
Αυτό βέβαια, δεν θα το παραδεχθείτε άν συμβαίνει...
Σε μάς εναπόκειται να το ανιχνεύσουμε.

aVax 19+5

ΤΟ ΠΑΛΙΜΨΗΣΤΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ Η Γ-ΛΑΦΥΡΑΓΩΓΙΑ ΤΗΣ

Δεν έχω μετρήσει πόσες τελεολογικές μεταρρυθμίσεις έγιναν για την παιδεία. Η κάθε επόμενη είναι η προηγούμενη της μεθεπόμενης και πάει λέγοντας. Καρατσεκαρισμένος διαχρονικά ο στόμφος των προτάσεων και οι βαρόγδουπες αναλύσεις δεν λείπουν.
Τελευταία ακούσαμε το εφυολόγημα της TABULA RASA και της ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ (βαθμολογία που αξίζουμε), έτσι ο καθένας δύναται να φανταστεί ό,τι νομίζει για το περιεχόμενο της ατάκας. Συνέχεια βάζουμε μια νέα αρχή στην ΠΑΛΙΜΨΗΣΤΗ* ΧΑΡΤΑ της παιδείας και πάνω στο παλιό περιεχόμενο ψάυουμε τις νέες μεταρρυθμίσεις, αφού οι προηγούμενες ήταν αποτυχημένες.
Στο μεταξύ διάστημα, ρέει άφθονο χρήμα προς την ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΠΑΙΔΕΙΑ, αφού το πρόβλημα κατά πώς φαίνεται είναι ποσοτικό και όχι ποιοτικό. Παίρνει το ΧΡΙΣΜΑ του πτυχίου αυτός που δύναται οικονομικά. Άραγε πόσοι ενδυνάμει ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ερευνητές, πόσοι ΓΙΟΛΒΕΣ ευρεσιτέχνες (ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΔΕΣ, ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΔΕΣ, ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΔΕΣ για να αναφέρω ενδεικτικά) ρίχνονται στον καιάδα της απώλειας μιάς και η φυσική επιλογή της εφυΐας μένει στα αζήτητα.
Παρακμάζουμε σαν κοινωνία, διότι δυστηχώς δεν αναπαράγουμε κοινωνικούς εγκεφάλους και δεν ερευνούμε να τους ανακαλύψουμε. Αυτό είναι ευθύνη της εκάστοτε ιεραρχίας που είναι θεσμική να ανακαλύψει την λανθάνουσα εφυΐα που είναι βιολογικό φαινόμενο. Γιατί όπως λέει ο προφήτης "ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΝΕΙ", και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο "ΗΡΩΔΗΣ" της κοιλάδας της ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ (Silicon Valley) ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ.

* ΠΑΛΙΜΨΙΣΤΟ: Το ξυμένο και ξαναγραμμένο

aVax 19+5

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΟΠ ΚΑΠΗ?

Άκουσα από την τηλεόραση, ότι ο τουρισμός σε σύγκριση με τον περσινό είναι πεσμένος κατά 50%. Πολύ μεγάλη απώλεια για την βαριά μας βιομηχανία, όπως την χαρακτήρισε επιτυχημένα ο κ.ΑΡΧΙΘΕΣΜΙΚΟΣ.
Για τον ήλιο- το κλίμα- τη γεωγραφική θέση και την ιστορία που είναι τα υλικά για το προϊόν, δεν έχουμε καμία ευθύνη. Η ευθύνη μας συνίσταται από τη διαχείρηση τους. Η μεταχρονολογημένη κριτική, δε λείπει απο κανέναν, γιατί έξω από τον χορό, πολλά τραγούδια λέμε... Το ζητούμενο σε όλα είναι η πρόληψη ή "προόραση" στο κάθε τι.
Άκουσα για επιτροπή ΣΟΦΩΝ που θα προτείνουν για την παιδεία, θα συμπλήρωνα και για τα υπόλοιπα υπάρχει χρεία. Έχουμε σαν κοινωνία πολλούς, μα πάρα πολλούς σοφούς εν ενεργεία και σε αποστρατεία. Ο καθένας στο είδος του και η αναποτελεσματικότητα στο μετερίζι της .
Υπάρχουν ΚΑΠΗ- ΤΟΠ ΚΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟΠ ΤΟΠ ΚΑΠΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, που με την πείρα τους θα μπορούσαν να συνεισφέρουν προτείνοντας διάφορα για το συλλογικό καλό και στο τέλος για την υστεροφημία τους. Να μήν μείνουν παραπόταμοι που άρδευσαν το ατομικό και κοματικό συμφέρον. Nα ολοκληρωθούν σαν ποταμοί που συνεισφέρουν στη συλλογική θάλασσα λέμε παραφράζοντας την ΑΝΤΕΡΧΙΛ ΕΒΕΛΙΝ και να γίνουν ένα με αυτήν.
Ιδιαίτερα για τον ΤΟΠ ΤΟΠ ΚΑΠΗ της πολιτικής, θα πρότεινα αν μή τι άλλο να μας αποκαλύψει την μυστική συνταγή για τα ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙΑ, μήπως προσελκύσουμε και λαϊκούς τουρίστες εκτός από αρχηγούς κρατών, πρώην πλανητάρχες.
aVax19+5

Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Κραυγές και ψύθιροι της Λακιάδας του Λαζισμού.

Ο Κος ΟΠΟΥΛΟΣ, χρησιμοποιεί μέσο μεγάλης ακροαματικότητας γενικώς για να διαφημίσει τις απόψεις του. Πράγμα που σημαίνει ότι και το μέσο τον χρησιμοποιεί, μιας και τον πληρώνει για τη δουλειά του.
Αυτά που κραυγάζει για τα σκάνδαλα και όλα τα άλλα, είναι γνωστά και τα ψιθυρίζουμε όλοι, οι εφημερίδες και άλλα μέσα τα αναφέρουν σε καθημερινή βάση. Η διαφορά είναι ότι τα λέει σατυρικά και μας προκαλεί μαζοχιστική ιλαρότητα. Έτσι εκτονώνει την αγανάκτηση που υπάρχει, σαν να δαγκώνουμε το αυτί του λαγού. Πέραν τούτου, τίποτα επί της ουσίας.
Η εμπνευσμένη του πρόταση για να τιμωρήσουμε το σύστημα, είναι η αποχή. Λέει να τους γυρίσουμε την πλάτη. Χρησιμοποιώντας το επιχείρημα του (για λέξεις που κρύβονται πίσω από τις λέξεις) θα λέγαμε ότι για να γυρίσεις την πλάτη, θα πρέπει απαραίτητα να γυρίσεις και τα οπίσθια και όταν προτρέπεις σε αποχή, συνεπάγεται ότι λες: άσε τους να κάνουν ότι θέλουν.
Το τι πετύχαμε με την αποχή, ήταν γνωστό εκ των προτέρων. Αντί το ποτάμι της δυσαρέσκειας να καθαρίσει την κόπρο του Αυγεία, ο ΤΑΛΑΣΝΤΟΥΧΟΣ προσπάθησε και πέτυχε την εκτροπή της στον καιάδα της αποχής.
Ανατροπή συσχετισμού δεν γίνεται ρίχνοντας την ασπίδα (ΡΙΨΑΣΠΙΣ). Δηλαδή (σαν συνεπαγωγή αυτό), φύγετε εσείς και αφήστε σ’ εμένα να διαχειριστώ το 48% της αποχής, μιας και είπε ότι θα είναι παράγοντας μελλοντικών εξελίξεων, χωρίς όμως να αναφέρει πώς και τι. Προϊδεάζει, ίσως κατά παραγγελία και έτσι εκτός από διασκεδαστής, δικαιούται και τον τίτλο του διαμορφωτή ... ή μάλλον του παραμορφωτή.
aVax 19+5

Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

Την δόξα πολλοί εμισησαν, την καρέκλα ουδείς.

Στη νεότατη ελληνική ιστορία η ευθιξία
είναι γένους ουδετέρου.
Πάντα οι αλλοι ευθύνονται ακόμη και για τα
δικά μας «ΛΑΘΗ».
Δηλαδη ας μην τα έκαναν ώστε να υποχρεωνόμαστε και εμείς να ακολουθούμε. Όταν λείπει η τσίπα
[σαν πέτσα στο γιαούρτι]
τότε ολα είναι ΛΑΙΤ, η ευθιξία, αίσθημα ευθύνης κλπ.
Η συμπαράσταση είτε με την θεατρική έννοια,
είτε με την συναδελφική είχε ολους εμάς θεατές που
γνωρίζουμε το τέλος του ξαναπαιγμένου έργου
προκαταβολικά.
Η υποκριτική τέχνη του τεντωμένου δείκτη [ΦΙΚ]
που σημάδευε με υπονοούμενο προκάλεσε στην κριτική
μας σκέψη αισθήματα ευθέως ανάλογα.
Το τεντωμένο δείκτη που ζήτησε επίμονα για τον εαυτό του δικαιοσύνη, δικαιοσύνη, δικαιοσύνη,
αντιτάσσουμε το δικό μας τεντωμένο δείκτη
και διεκδικούμε
ΑΛΗΘΕΙΑ - ΑΛΗΘΕΙΑ- ΑΛΗΘΕΙΑ.
Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι ΟΨΟΜΕΘΑ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ
Και αυτό διότι προσπαθήσατε με την υποκριτική σας τέχνη να παραπλανήσετε την ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΣ ΣΚΕΨΗ και να μας πείσετε για το δίκαιο της οποίας ευθυνοαποφυγης με ψήφο κατά της συνείδησης μας.
aVax 19+5

Η ηλικία του ανθρώπου.

Η ηλικία του ανθρώπου.
Στο φίλο που δεν του αρεσε το κείμενο με τιτλο ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ[ΑΓΕΝΕΙΑ ΗΘΟΥΣ], τον παραπέμπω στο σχόλιο μου που έγραψα προ καιρού στο μπλοκ aVax 19+5 με τιτλο «ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ, ΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ».
http://avax19syn5.blogspot.com/
Και αυτό για να κατανοήσει την θέση μου πάνω στο γίγνεσθαι, ολοκληρωμένα. Επειδή διερωτήθηκε για την ηλικία μου υποτιμητικά, αποκαλώντας με θρησκόληπτο, αποφάσισα να γράψω σχόλιο αντί απλής απάντησης.
Η γνωστή Ηλικία του ανθρώπου είναι μόνο η ημερολογιακή, την οποία γνωρίζεις ασφαλώς αν λογαριάσεις σωστά από τη γέννηση σου ως σήμερα. Υπαρχει ακόμη η βιολογική ηλικία, όμως άγνωστου εύρους εκτός εάν κανείς γενικό ΤΣΕΚΑΠ και το μάθεις. Υπαρχει και η συναισθηματική ηλικία άγνωστου ρηχότητας που ο μόνος τρόπος να την βυθομετρήσεις είναι οι ατεκμηρίωτοι χαρακτηρισμοί σε ότι διαφωνείς, πέραν των σχετικών ορίων. Με αυτήν συνυπάρχει και η πνευματική ηλικία, η οποία όμως εχει το πλεονέκτημα του σχετικώς σκέπτεσθαι και είναι το φρένο [μυαλό] στο γκάζι του αυθορμητισμού. Τέλος υπαρχει η βιωματική ηλικία, για την οποία πρέπει να δόσεις αίμα ]πολύ, πολύ προσπάθεια] για να λάβεις πνεύμα.
Είναι η μόνη ηλικία στην οποία εύχεσαι να μεγαλώσεις και αυτό για να μη γεράσεις πνευματικά. Λένε ότι δεν την κατέχεις αλλά σε κατέχει και είναι πέραν των ορίων του χρόνου. Θα αφιερώσω στον αγαπητό φίλο ένα ελεύθερο ποίημα του ANEL με την παράκληση να προσπαθήσει να διαλογιστεί πάνω στις κρυμμένες του έννοιες.
«εκείνο που φαίνεται αχνά, εκείνο που δεν το βλέπεις, του ανθρώπου είναι η χροιά, που χρεώματα αλλάζει σαν τον καρπό που αγουρωπός άλλο χρώμα εχει, και από τον ώριμο ευθύς μπορείς να ξεχωρίσεις, τα ματια δεν το βλέπουνε, με την ψυχή θωριεται, με την ψυχή που ωρίμασε και το καταβαίνει».
Πιστευω ότι ολοι οι νέοι είναι καλοπροαίρετοι γιατι κρίνουν τα «ΠΡΑΓΜΑΤΑ» βάση της ηλικίας τους περίπου σαν ΣΑΤΟΡΙ [το έτσι είναι των πραγμάτων του ΖΕΝ], όμως ποτε μην πεις ποτε [ΙΑΝ] δηλαδη να μην εισαι απόλυτος γιατι ] ...θαρθει ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΝΙΩΣΕΙΣ Πως ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΘΩΡΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ...] ANAL.

Ελληνες η Φιλέλληνες ?

Άλλη έννοια έχει ο όρος απασχολημένος και διαφορετική ο απασχολησιμος.
Ο απασχολησιμος είναι εν δυνάμει εργαζόμενος, αρα και εν δυνάμει φυτοζωων.
Στην λεγόμενη ελεύθερη οικονομία, η αλλιώς οικονομία της αγοράς, η αγοραία, προσφέρεις το σώμα της εργασίας σου σε κάθε ενδιαφερόμενο έναντι αμοιβής όταν το χρειάζεται. Τα εργασιακά δικαιώματα και υποχρεώσεις όπως κατοχυρώθηκαν με την κοινωνική διαπάλη γενεών αναπροσαρμόστηκαν μονόπλευρα. Η παραγωγή πλούτου και συσσώρευσης του, γίνεται με την ομπρελά της συλλογικής έννοιας του κράτους.
Για παράδειγμα όταν ο πρωτοθεσμικος με κουστωδία επιχειρηματιών κανει συμφωνίες για το ενεργειακό η συνάπτει διάφορες εμπορικές συμβάσεις, εγγυάται με την συλλογική έννοια του κράτους που εκπροσωπεί την τήρηση τους. Αυτοί που προσποριζονται τα όποια οφέλη, οφείλουν στο συλλογικό κράτος. Δυστυχώς όμως,ενώ οι κατέχοντες δεν έγιναν ολιγότερο κατέχοντες, οι μη κατέχοντες έγιναν περισσοτερο μη κατέχοντες. Όταν οι αναγκαστικοί διαχειριστές του παραγόμενου πλούτου αυτής της χώρας είναι απλά ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ, τότε παραφράζοντας τον ΑΠΟΣΤΟΛΟ, θα λέγαμε ότι ΕΞΕΛΙΠΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ.

OΙ ΗΘΑΓΕΝΕΙΣ [ΑΓΕΝΕΙΑ ΗΘΟΥΣ

OΙ ΗΘΑΓΕΝΕΙΣ
[ΑΓΕΝΕΙΑ ΗΘΟΥΣ
ΤΗΣ ΓΗΣ TOY ΠΥΡΟΥΣ]
Δεν έχουμε περιγραφή αυτών των βανδάλων που προσπάθησαν
να πυρπολήσουν ιερούς και καθαγιασμένους ναούς.
Δεν γνωρίζουμε αν είναι αγενείς γενειόφοροι,
η αγενείς αγενής.
Όπως και να έχει πάντως η πράξεις τους μάλλον είναι άτριχη [ανώριμη].
Κύριοι αυτόχθονες της γης του πύρους [Ν.ΠΟΛΟΣ],
η ιεροσυλία που διαπράξατε σε καμία των περιπτώσεων
δεν είναι ΑΓΚΙΤΑΤΣΙΑ,
δεν είναι κοινωνικός αγώνας καμιάς απολύτως μορφής.
ΑΔΥΝΑΤΕΙΤΑΙ να ξεχωρίσετε
την επαγγελματική θρησκεία από την σωτηριολογικη,
αν τα όρια τους για σας είναι δυσδιάκριτα ρωτήστε της γιαγιάδες και τους παππούδες σας, αυτό το νέφος των μαρτύρων της καθημερινότητας που αντέχουν την τραγικότητα της ζωής διαχρονικά με την ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ. λειτουργήσατε σαν εκτρωματικές μαμμες για την εκκόλαψη της ΑΝΑΚΟΝΔΑΣ που επωάζεται ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΝΤΑΣ βάρβαρους στην παραεξουσία που καραδοκεί. Και αυτό για την ανωριμότητα σας θα το πω όλοι μας κάναμε αγωνιώδεις προσπάθειες για να μην εκπέσουμε σε στιγμές αμφιβολίας στα τάρταρα της αθεΐας και του μηδενισμού. Για να κρίνουμε οτιδήποτε πρέπει πρώτα να το γνωρίσουμε, να το μελετήσουμε, να το διδαχτούμε και να πειραματιστούμε με προσωπικό βίωμα και μετά να το καταδικάσουμε. Μπερδέψατε το είναι με το φαίνεται
- Το ΣΩΤΗΡΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ.
aVax 19+5
http://avax19syn5.blogspot.com/
Υς. Υπάρχει σχετικό σχόλιο μου με τίτλο
ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ «ΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕΙΝΑ»

Ο ΕΓΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.

Το ελιξίριο της διαιωνήσεως και της επιβίωσης, είναι η προσαρμογή. Όταν το κλίμα και οι συνθήκες φυσικές οι κοινωνικές αλλάζουν, τότε η προσαρμόζεσαι, η εξαφανίζεσαι.
Στις φυσικές συνθήκες πολλά είδη δεν προσαρμόσθηκαν και εξαφανίσθηκαν [προϊστορικά είδη κ.λ].
Στις κοινωνικές συνθήκες οι κανόνες είναι διαφορετικοι. Της διαμορφώνουν ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ θελουν και δεν ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ. Για την πρωτη κατηγορια δηλαδη αυτών που θέλουν και μπορούν δεν αρκεί να μπορείς, πρέπει και να πράττεις αυτό που μπορείς αλλιώς η απραξία δεν είναι αθώα. Ομιλώ για το επίπεδο των διαμορφωτών διαχειριστών της οποίας εξουσίας κυβερνητικής, οικονομικής, εκπαιδευτικής κ.λ.
Ο εγκλιματισμός της εγκληματικότητας είναι ένα αρνητικό παράδειγμα προσαρμογής, στην αντιμετώπιση της οποιας ανήκει μαλλον η δεύτερη κατηγορία, δηλαδη αυτών που θέλουν και δεν μπορούν. Αυτό σε ολα τα επίπεδα, εκπαιδευτικά, οικονομικά, δημόσιας τάξεως κ.λ, κ.λ. και αυτό διότι μαλλον υπαρχει η τροχοπέδη της τρίτης κατηγοριας, δηλαδη αυτών που μπορούν αλλά δεν θέλουν. Τα κίνητρα τους νομιζω είναι πάντα συμφεροντολογικά. Άλλωστε τι θα απογίνουμε χωρις βαρβάρους. Αυτοί οι άνθρωποι είναι μια κάποια λύση, όπως λέει ο ΚΑΒΑΦΗΣ και μάλιστα διαχρονικά.
aVax 19+5

Η γονιμοποίηση του άγονου..

"o αμαρτωλός έσχατος τον λίθον βαλέτω»
Ένας εφοπλιστής κατήγγειλε ότι χρημάτισε παρατρεχάμενο σφογγοκωλάριο του πρώην ΚΟΜΙΣΕΡ ναυτιλίας για να αναλάβει την γονιμοποίηση μιας άγονης γραμμής με την ανάλογη τικτοφορία κέρδους που θα προέκυπτε βέβαια.
Δεν γνωρίζω ότι το αδίκημα έγινε.
Δεν παίρνω θέση.
Γενάται όμως το εύλογο ερώτημα.
Αν, λέγω αν έγινε, τότε είναι καραμπινάτη ομολογία εκ μέρους του, ότι διέπραξε το αδίκημα της δωροδοκίας που πιστεύω είναι αυτεπάγγελτο.
Αν αποδειχθεί ότι δεν έγινε, τότε είναι κοινός συκοφάντης.
Και στις δύο περιπτώσεις ο κύριος δεν είναι αναμάρτητος.
Για τον χρόνο που επιλέχθηκε η ανακίνηση του θέματος ίσως σχολιάσω άλλη φορά.
aVax 19+5

Βυζαντινός Σφογκοκολαριοι και Παπιαι ...

Βυζαντινός Σφογκοκολαριοι

και Παπιαι ...


Ο πρώην ΚΟΜΙΣΕΡ ΜΠΑΥΡΟΝ

της ΤΑΞΕΩΣ

,
μίλησε σκωπτικά για κάποιους


παρατρεχάμενους περί του


ΚΑΤΑΛΗΛΟΤΕΡΟΤΕΡΟΥ

, που ο ίδιος τους βλέπει

αλλά όχι και αυτός που πρέπει
.
Ένας εκ των δυο έχει μυωπία. Πάντως

συμφωνώ ως προς αυτό μαζί του,

αλλά

διαφωνώ ως προς την ανθοκομία του

[zαρντιντερα] γιατί έτσι τα τριαντάφυλλα της

Βασόρας μεταλλάσσονται σε γαϊδουράγκαθα

της ρουγας.

ο ΚΑΠΤΑΙΝ ΚΩΣΤΑΚΗΣ

ΤΟ ΣΥΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΩΝΥΜΟ
ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ.
Το ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΌΛΑ ΤΑ ΣΥΛΟΓΙΚΑ μιας και είναι σύνθεση τους. Το ΣΥΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ του ενός είναι αντίθετο με το συμφέρον του αλλού ΣΥΛΟΓΙΚΟΥ για παράδειγμα το ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΑΡΗ είναι να χάσει ο ΠΑΟΚ η και αντίθετα. Αυτό ισχύει για ολα τα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ είτε είναι αθλητικά είτε ταξικά. Όταν ο ΚΑΠΤΑΙΝ ΚΩΣΤΑΚΗΣ[βλέπε Ζαγωρακης], ως αρχηγός της ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΙΛΗΣΕ για ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ,
αυτό εννοούσε πιστευω αν και δεν το διευκρίνισε.
ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ συμφέρον ΑΠΑΙΤΕΙ από ολα τα ΣΥΛΟΓΙΚΑ αμοιβαίες παραχωρήσεις ανάλογα με τις πραγματικές δυνατότητες τους και βεβαια με ανάλογη συνεισφορά.
Η προσπάθεια της ομάδας είναι συλλογική. Δεν παιζει μόνο ο ΚΑΠΤΑΙΝ. Και όταν αυτός αισθάνεται κουρασμένος, νομιζω ότι θα έπρεπε να εκφράσει ολη την ομάδα. Αλλιώς θα ομολογούσε ότι κανει όλο το παιχνίδι μόνος του πράγμα αδύνατο.
Ο λαος ως εκλέκτορας της ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, παρατηρεί και προσέχει. Θέλει από την ομάδα του αγωνιστικότητα και αποτελεσματικότητα, πέρα από απλές επισημάνσεις, ευχολόγια και γενικότητες του τύπου της συγκινησιακής φόρτισης και συσπείρωσης.

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕ,ΠΟΡΕΙΕΣ,ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΔΡΟΜΩΝ ,ΕΜΠΡΙΣΜΟΙ,ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ,ΑΠΑΓΩΓΕΣ...-
ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΝΕΛΟΙ ΣΠΟΡΟΙ
ΣΤΩΝ ΑΛΛΟΤΙΝΩΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΡΠΙΖΟΥΝΚΙ
ΑΝ ΣΑΝ ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ Ο ΚΑΡΠΟΣ.ΚΑΡΠΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΡΟΣ ΜΑΖΙΣΠΟΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΡΠΟΣ ΑΝΤΑΜΑ.ΠΟΙΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΜΠΟΡΕΙ...ΑΣ ΜΑΤΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΠΟΛΙ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΣ ΔΙΧΟΝΟΙΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΞΟΡΚΙΣΟΥΜΕ...Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.ΠΑΡΑΓΕΙ Α-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΙΤΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΜΠΡΦΩΝΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.Η ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.ΚΑΙ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΑΙΤΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΙΤΙΟ.ΕΧΕΙ ΘΕΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ,ΣΑΝ ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ,ΧΩΡΙΣ ΑΙΔΩ ΧΩΡΙΣ ΜΝΗΜΗ ΘΑΝΑΤΟΥ!ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΦΑΓΑΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΑΡΠΟ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ.ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ-ΟΠΩΣ ΠΑΙΔΟΦΙΛΙΑ, ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ-ΚΑΤΙ ΣΑΠΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΑΝΙΜΑΡΚΙΑΣ....ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΘΗΚΕ Ο ΚΟΜΙΣΕΡ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕ 'ΤΑΜΠΟΥΛΑ ΡΑΣΑ'-ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ-.ΑΛΛΗ ΚΟΜΙΣΕΡ ΑΠΑΝΤΗΣΕ 'ΚΒΟ ΒΑΝΤΙΣ'-ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ-ΕΥΦΥΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΣΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΜΑΣ ΘΥΜΙΣΑΝ ΑΘΕΛΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΝΕΡΩΝΑ...ΤΟΝ ΕΜΠΡΗΣΜΟ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ...ΤΟΝ ΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ...ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.ΚΑΙ ΕΜΠΡΗΣΜΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ...ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ ΚΟΜΙΣΕΡ ΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΕΣ.ΚΙ ΕΤΣΙ ΕΥΦΥΟΛΟΓΩ ΡΩΜΕΙΚΑ ΚΑΙ ΛΕΩ 'ΚΒΙΤ ΠΑΡΑΡΕ'-ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ;-ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΓΚΛΗΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΤΕ.ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΕΝΙΧΡΟ ΜΠΑΓΙΟΚΟ!

Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

Οι έκτακτες καταστάσεις xρειαζονται έκτακτα μέτρα?

Η μήπως τα έκτακτα μέτρα χρειάζονται έκτακτες καταστάσεις σαν σωσίβιο.
Η πιο πάνω φράση του πρωτοθεσμικου μοιάζει με γνωμικό του τύπου
"ΑΡΓΙΑ ΜΗΤΗΡ ΠΑΣΗΣ ΚΑΚΙΑΣ"
κ.α. με τα οποία δεν μπορεί να διαφωνήσει κάποιος.
Αυτό το ΔΡΑΜΑΤΙΚΟ ΕΥΧΟΛΟΓΙΟ δεν πείθει από μόνο του.
Οι άτακτες καταστάσεις προϋπήρχαν σε όλο τους το μεγαλείο
[ΟΜΟΛΟΓΙΑ-ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ-ΣΚΑΝΔΑΛΑ]
που μαζί με το παγκόσμιο κλυδωνισμό έφτιαξαν ένα επικίνδυνο μάγμα στο ηφαίστειο της κοινωνίας που κουφοβραζει.
Το ζούμε καθημερινά.
Εμπρησμοί, διαρρήξεις, φόνοι, ληστείες, κλ. κλ.
Αξιότιμε πρωτοθεσμικε λείπει η γενναία αυτοκριτική.
Δεν επιβεβαιώσατε το ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ
που μας μάγεψε.
Το βλέπω πλέον να έχει μεταλλασθεί
σε ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΕΜΝΑ ΚΑΤΑΠΙΝΑ.

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

ΣΤΟ ΑΣΥΛΟ ΟΧΙ, ΣΤΗΝ ΑΣΥΛΙΑ ΤΙ; (βλ.παραγραφή) ΣΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΟΧΙ, ΣΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ ΤΙ; (βλ.σκάνδαλα)

Μία ευνομούμενη κοινωνία σε όλες τις εκφάνσεις της λειτουργίας της, πρέπει να εμπνέει τον σεβασμό και όχι τον φόβο.
Αυτά που ζητούν απ'τους πολίτες, πρέπει πρώτα να τα εφαρμόζουν οι ζητούντες. Εκείνο που ελέχθει από τον πρώην κομισέρ, ότι δηλαδή το νόμιμο είναι και ηθικό, δημιουργεί το δόγμα "ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ" και όχι "ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ" που χρειάζεται ο πολίτης σήμερα περισσότερο από ποτέ...
Τα προβλήματα που ταλανίζουν τη δομή της κοινωνίας μας, δε θεραπεύονται μόνο με κατασταλτικά μέτρα (στο σχόλιο μου για την παιδεία, θα προτείνω σχετικά).
Η ποινικοποίηση της "κουκούλας", με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο γιατί έτσι θα παύσει να μας προκαλεί το γνωστό "ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ - ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ" θα γνωρίζουμε δηλαδή, ποιός κάνει τί.
Έτσι, θα τελειώσει η δειλία του φερετζέ και της ανανδρίας (ΣΠΑΖΩ-ΡΗΜΑΖΩ-ΠΡΟΚΑΛΩ-ΚΡΥΒΟΜΑΙ), που κυρίως λειτουργεί σαν καλός "Rapresentante", έστω και ακόυσια, στα συμφέροντα της όποιας παραεξουσίας.
Και όταν το ΕΘΟΣ του ΗΘΟΥΣ είναι ΑΝΗΘΙΚΟ, τότε όπως γράφει ο Ρουσσώ "ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ Η ΗΘΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ".

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΦΤΩΧΟΚΟΜΕΙΟ!

Η ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ...............

Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ Η ΑΛΛΙΩΣ Ε.Μ.Υ.

ΠΑΣΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΙΚΑΝΩΝ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΛΠΑΖΑΝ.
ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΗΤΑΝ ΑΡΚΟΥΝΤΟΣ... ΑΙΘΡΙΕΣ!!!
ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ;;;ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΗΔΗ Ο ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΣ ΣΕΙΣΜΟΣ;;;
ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ!!!-ΒΛΕΠΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΥ ΚΟΛΠΟΥ,ΤΗΣ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑΣ,ΤΟΥ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ...ΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ...-ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΡΑΤΩΔΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΣΠΑΤΑΛΕΣ.ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΕΣ.
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ Α Π Ρ Ο Σ Ω Π Ο Υ ΚΑΙ ΣΤΥΓΝΟΥ ΑΜΟΡΑΛΙΣΜΟΥ.ΕΡΗΜΗΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ!!!
ΣΑΝ ΜΙΚΡΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ.
ΟΤΑΝ ΚΛΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΡΑΤΗ ΚΟΛΟΣΣΟΙ ΑΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ Η ΚΡΙΣΗ.ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ;;;
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΑΣΧΟΥΜΕ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΚΡΙΣΗ ΗΘΙΚΗΣ -ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΚΡΙΣΗ Ν Ο Η Μ Ο Σ Υ Ν Η Σ !!!ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΟΗΜΟΝΑ ΟΝΤΑ;;;
ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ - ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ - ΟΙ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ, - ΑΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ - ,ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ!!!
ΟΙ ΑΤΜΟΜΗΧΑΝΕΣ ΤΗΣ ΧΑΣΟΥΡΑΣ ΑΣ ΕΠΩΜΙΣΤΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΤΟΝ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑΣ.
ΩΣ ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ.
ΤΑ ΦΑΓΩΜΕΝΑ ΚΑΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ ΤΣΕΠΩΣΑΝ.
ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟΜΕΡΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.ΕΡΗΜΗΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ!!!
Ο ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΠΩΣ Η ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΤΡΕΛΛΟΚΟΜΕΙΟ!!!
ΣΗΜΕΡΑ ΙΣΩΣ ΕΛΕΓΕ ΠΩΣ Η ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΦΤΩΧΟΚΟΜΕΙΟ!!!

aVax 19+5

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

ΤΟ "LIMIT UP" KAI TO "LIMIT DOWN" ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ

Στο χρηματιστήριο της νέας παγκόσμιας ηθικής, η αξία της ανθρώπινης ζωής αποτιμάται ανάλογα με την εθνικότητα της.
Η είδηση της ηρωικής πράξης του πιλότου που έσωσε 301επιβάτες μαζί με τον εαυτό του κατεβάζοντας το επιβατικό αεροπλάνο στα νερά του ποταμού ΧΑΤΣΟΝ στις ΗΠΑ, έγινε το πρώτο θέμα παγκόσμια, και δίκαια.
Η επαγγελματική επάρκεια και ικανότητα, πρέπει να προβάλλεται. Μας συγκίνησε όλους.
Την ίδια ώρα όμως, εξακολουθεί να ρέει το αίμα κοντά στον ποταμό ΙΟΡΔΑΝΗ, ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΘΩΩΝ ΑΜΑΧΩΝ, ΠΑΙΔΙΩΝ, ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΓΕΡΟΝΤΩΝ, να βομβαρδίζονται σχολεία, να παρεμποδίζουν πλοία με φάρμακα καί τρόφιμα και η Χριστιανική Ευρώπη και Αμερική να ψελίζει αδιάφορα.
Άς θυμηθούνε ώς Χριστιανοί που είναι τους μακαρισμούς του Κυρίου στην "ΕΠΙ ΤΟΥ ΌΡΟΥΣ ΟΜΙΛΙΑ : ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΙ ΕΙΡΗΝΟΠΟΙΟΙ, ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΥΙΟΙ ΘΕΟΥ ΚΛΗΘΗΣΟΝΤΑΙ", ή δεν πιστεύουν, ή την ξεχάσανε. Άκουσα από την τηλεόραση σε θεσμική διαδικασία να λέει ο πρώτος θεσμικός μαντικλείδικα και εξόχως περιφραστικά "ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΒΙΑ ΑΠΟ ΌΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ", και σωστά το είπε. Όμως δεν καταδίκασε απερίφραστα τον επιτιθέμενο που έχει υπερβεί τον "ΟΔΟΝΤΑ ΑΝΤΙ ΟΔΟΝΤΟΣ" σε "ΖΩΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΟΔΟΝΤΩΝ".
Ο ισχυρός δεν νομιμοποιείται εκατονταπλάσιας ανταπόδοσης στο όνομα μιας οιασδήποτε δικαιολογίας. Γιατί έτσι, ο κάθε ΓΚΑΟΥΛΑΪΤΕΡ του παρελθόντος και του μέλλοντος, αποκτά δικαίωση και ιστορικό άλλοθι για επίχειρα.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΕΙΡΗΝΟΠΟΙΟΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ???
ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΉΚΕΣ Ο ΡΑΣΕΛ ???
Πού είναι οι μεγάλοι καλλιτέχνες να ξανατραγουδήσουν το "THE WALL" και το "ZOMBIE" , να ξεσηκώσουν ειρηνικά τις συνειδήσεις, να ευαισθητοποιήσουν τις μάζες, να ελπίσουν στο ανέλπιστο όπως λέει και ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ. ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΙΑ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ?
Ακόμη και οι βουδιστές μπορεί να σκέπτονται στείλουν στον Δυτικό κόσμο ΣΙΝΙΑΣΙΝ για να τους εξημερώσουν και να τους διδάξουν την ΑΧΙΜΣΑ και να εφαρμόσουν την ΜΠΑΚΤΙ και το ΔΑΡΜΑ.
ΠΩΣ ΚΡΑΤΑΣ ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΑ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΚΑΡΦΩΤΑ ΚΑΙ ΜΠΑΖΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΑΓΝΟΙΑ- ΑΚΗΔΙΑ ΚΑΙ ΛΗΣΜΟΣΥΝΗ ... ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο "ΘΥΜΟΣΟΦΟΣ"...

ΟΥΧΙ ΟΙ ΔΕΚΑ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΗΚΑΝ, ΟΙ ΕΝΝΕΑ ΠΟΥ? (κατά Λουκά 17,11)

Το να παραιτείται ένας goldenboy απο τους πολλούς που υπάρχουν της μισής του αποζημίωσης, είναι κάτι θετικό. Αυτό βέβαια, δεν ξεπλένει τους υπόλοιπους. Το ερώτημα είναι : έχει το θεσμικό δικαίωμα να κάνει κάτι τέτοιο; Δηλαδή να μειώσει την αμοιβή του;
Γιατί αν το έχει, τότε θα μπορεί να αποφασίζει και την αύξηση της αμοιβής του. Π.χ. θα μπορούσε να την διπλασιάσει αρχικά και στη συνέχεια να την μειώσει στο μισό. Αυτό μου θύμισε την τιμή του ψωμιού στο 1984 του ΟΡΓΟΥΕΛ, όπου ο μεγάλος αδελφός απέλυσε τον διεφθαρμένο υπουργό εμπορίου που διπλασίασε την υπέρογκη τιμή του ψωμιού και επανέφερε την τιμή του στην αρχική υπέρογκη τιμή.
Γιατί όμως απολαμβάνουν αυτές τις παχυλότατες αμοιβές; Κάποιος μπορεί να πεί πως είναι τεχνοκράτες, με master, με διοικητικές ικανότητες και χρηματιστηριακές γνώσεις κτλ.. ΠΟΥΝΤΕΣ?
Διότι άν υπήρχαν, δε θα είχανε φτάσει την οικονομία σ'αυτά τα αδιέξοδα. Ούτε το ΚΡΑΧ του χρηματιστηρίου απέφυγαν, ούτε τα διάφορα φέσια από χρηματιστηριακές που "γκολντενμπόιζαν" απέφυγαν.
Η αμοιβή δεν πρέπει να είναι ευθέως ανάλογη με τα αποτελέσματα τησ διαχείρησής τους; αντί να είναι αντιστρόφως ανάλογη;
Αυτοί οι "ΤΣΙΝΓΚΟ BOYS" (Βλ. καί τον ΤΣΙΝΓΚΟ των ΤΕΝΕΚΕΔΩΝ ώς προς την αποτελεσματικότητα) διαχειρίζονται με την εμπιστοσύνη αυτών που τους διόρισαν, νευραλγικούς τομείς της παραγωγικής διαδικασίας. Άς διδαχθούν από τον ΣΟΦΟ ΝΟΜΟΘΕΤΗ που απαγορεύει το κυνήγι του λαγού σε ορισμένες εποχές, και αυτό όχι για το καλό του λαγού βέβαια, αλλά για όφελος των κυνηγών. Γιατί με την πλεονεξία και την αρπακτικότητα που διακατέχει τον σύγχρονο άνθρωπο, θα εξαφάνιζαν σε μία σεζόν τα θηράματα... και τότε ίσως να ήταν αργά και για τους ίδιους.
Ένας ξεπερασμένος για ορισμένους φιλόσοφος, είχε πεί ότι "Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΣΧΗΝΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΚΡΕΜΑΣΕΙ", μεταφορικά βέβαια. Σήμερα μπορεί να έγραφε ότι για το πρόσκαιρο κέρδος ολίγων, κινδυνεύει το μέλλον όλων. Καί τότε, ίσως εκκολαφθεί ακόμη ένα "αβγό του φιδιού", με ότι αυτό μπορεί συνεπάγεται.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2009

ΒΑΤΟΠΕΔΙ......ΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ

Ο ΛΟΓΟΤΥΠΟΣ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ.
ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΟΜΩΣ Ο ΛΟΓΟΤΥΠΟΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΕΥΔΟΚΙΜΩΣ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΟΤΥΠΟΣ "ΡΑΣΠΟΥΝΤΕΛ" ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΓΑΝΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΚΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΝ " ΨΥΧΟΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΑΡΠΑΓΗΣ ΝΟΟΣ " ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΙ ΜΥΣΤΙΚΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΤΗΝ ΥΛΙΚΗ ΑΡΠΑΓΗ ΤΕΛΙΚΑ........

ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΠΡΟΝΑΟ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ ΣΕ "ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ " ΤΟΥ ΟΥΓΚΩ.......ΤΟΤΕ Ο ΛΟΓΟΤΥΠΟΣ ΡΑΣΠΟΥΝΤΕΛ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΟΥΝΤΩΣ ΔΟΚΙΜΟΣ.

ΟΜΩΣ Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΟΡΘΗΣ ΔΟΞΑΣ.
ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ: Ο ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟ ΛΙΘΟ ΒΑΛΕΤΩ...ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ.......
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ.........

ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ ΚΑΙ........
ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΤΕ ΘΗΣΑΥΡΟ
ΑΜΙΑΝΤΟ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟ
ΠΟΥ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ
ΝΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ.....

AVAX 19+5