Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΩΝ 200 ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Αιτία του άρθρου έγινε, η ανακοίνωση της πωλήτριας Αγγέλων, η ίδρυση ερευνητικού κέντρου Τεχνητής Νοημοσύνης (Τ.Ν.) με αφορμή τους εορτασμούς των 200 χρόνων από της παλιγγενεσία και την ταυτόχρονη υποδούλωση μας από τους ΑυστροΓερμανοΑψβούργους.

Συνεπαγωγικά, χωρίς διατυμπανισμό, μας υποχρεώνουν άθελα τους να θυμηθούμε, την καταδίκη εις θάνατον του Κολοκοτρώνη, την δολοφονία Καποδίστρια, την μικρασιατική καταστροφή και συρρίκνωση της Ελλάδας την Βουλγαρική κατοχή Α΄ Βαλκανικό Π.(1912-13), στον Α’ Π.Π. (1916-18), την ΓερμανοΙταλοΒουλγαρική κατοχή στον Β’ Π.Π. (1941-44), την Εθνική Πτώχευση του Τρικούπη, τον αδελφοκτόνο αναίτιο εμφύλιο, την λεηλασία του Χρηματιστηρίου την Νεοελληνική ωσεί πτώχευση με υποθήκευση στο υπερταμείο για 99 χρόνια.

Αν παραλείψαμε άλλες πτωχεύσεις ή εθνικές ταπεινώσεις, είναι καταγεγραμμένες στο ιστορικό αρχείο, μαζί με την κατάργηση της αρχαίας Ελληνικής γραμματείας στην εκπαίδευση. Αφού έχουν καταργηθεί οι ετήσιοι εορτασμοί και παρελάσεις των Εθνικών Επετείων, 25ης Μαρτίου και 28ης Οκτωβρίου, της πανελλήνιας αντίστασης κατά του Φασισμού και του Ναζισμού με το ΜΕΓΑ ΟΧΙ, θα πρέπει να εξηγηθεί επαρκώς.

Γιατί πρέπει να εορτάζουμε τα 200 χρόνια του Γολγοθά μας εν μέσω Πανδημίας αντί μιας Εθνικής περισυλλογής και αυτοκριτικής. Πάει πάρα πολύ τέτοιος μαζοχισμός και δουλοπρέπεια. ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ.

Επιμύθιο :

Περί Τ.Ν., γνώθι σ΄ αυτόν, μας προτρέπει ο διαχρονικός Σωκράτης 5 αιώνες προ Χριστού. Όλη η αρχαία Ελληνική Γραμματεία βάζει φιλοσοφικά ερωτήματα, σαν σπινθήρες για την εκκίνηση της μηχανής του νού των δενδριτών της γνώσης καλού – κακού, η απαξίωση της εκπαίδευσης μας παραπέμπει στο 1984 του Οργουελ.

Η νοημοσύνη είναι προϊόν του νού, με την οποία προσπαθεί να εξηγήσει τον εαυτόν του στη συνείδηση μας. Είμεθα διαχειριστές του οργάνου της νόησης που ωστόσο μας διαχειρίζεται για να την διαχειριστούμε. (Γνωμικό ΕΛΑΝ)

Περί της Τ.Ν. και Τεχνικής Εμβολιασμού θα γράψουμε προσεχώς. Ότι ευδοκιμήσει στο νοήμον πνεύμα με αδιάλειπτη προσήλωση και κυκλικό στοχασμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου