Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019

Η ΕΝΩΤΗΣ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ Ο ΛΑΟΒΟΡΟΣ ΟΦΙΣ και το καλό συναπάντημα στο θέατρο ΣΚΙΩΝ


Καραγκιόζης : Πες μου ρε χατζατζάρη πως γίνεται το ετερώνυμα να έλκονται στην πολιτική πρακτική αλλά να διατηρούν την απωθητική τους ρητορική; Μπερδεύομαι.

Χατζηαβάτης : Δεν καταλαβαίνω που το πας; Εξηγήσου για να σε εξηγήσω.

Καραγκιόζης : Να εγώ ξέρω στην χώρα του μπερντέ που ζούμε, ο Βελιγκέκας είναι βελιγκέκας και ρίχνει σφαλιάρες και ο κατσαμπρόκος, κατσαμπρόκος, που τις τρώει νόμιμα για να γελάμε και να παραδειγματιζόμαστε, εξαιρούνται βέβαια οι μολοτοφιστές. Στις ευρωεκλογές όμως μπερδεύτηκα.

Χατζηαβάτης : Α! Εκεί το πάς, στην πολιτική πάλι! Ανάλυσε το μου όμως.

Καραγκιόζης : Πως γίνεται να έχουν ίδιες αρχές για να υπηρετήσουν ντεμέκ, το πόπολο από τα έδρανα της ευρωβουλής με τον ίδιο φορέα, αντιπρόσωποι εκπτώτων μοναρχών, με γόνους κομισάριων του βουνού. Ξαναμπερδεύτηκα.

Χατζηαβάτης : Εγώ ξέρω για μια και έναν αντίστοιχα δεν ξέρω για άλλους. Αλλά θα πω την γνώμη μου. Είναι μία μυστική υπόμνηση συμφωνίας παρασκηνίου, νομής και διανομής εξουσίας σε πολλά επίπεδα. Η θεωρία των συγκοινωνούντων δοχείων διαθέτει και στρόφιγγες παροχών και αντιπαροχών, φτάνει να μην τους πάρουν χαμπάρι οι κατσαμπρόκοι, τα κολλητήρια και οι αμνοί. Οι πολυχρονεμένοι ΦΟΝ και ΦΟΝΙΣΕΣ νάναι καλά που πατρωνάρουν τους γιαλαντζι κομαντάντε.

Καραγκιόζης : Α! τώρα κατάλαβα την θεωρία της σχετικότητας των ετερωνύμων. Θα την εξηγήσω στην Αγλαϊα να την λέει στα παιδιά και στα πετσιά για να μάθουν να καταλάβαίνουν τα ακαταλαβίστικα παρασκήνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου